Asins Dimanti un Dārglietu pirkšana Online

Par konfliktu dimantiem vai asins dimanti vēsture izcelsme ir Āfrikā. Lai gan Apvienoto Nāciju Organizācijas pirmais noteica konflikts dimanta jautājumu 1998.gadā kā finansējuma avots kara, tā bija dimantu rūpniecības, ka vispirms veica pasākumus, lai risinātu konfliktu dimantu bažas, organizējot sanāksmi, kas tiks novirzīti uz kartēšanu veic sertificēšanas procedūru, kurā dimanta nāca no. 2000.gada maijā, dimanta ražotājvalstis Āfrikas dienvidos tikās Kimberlija, Dienvidāfrika plānot metodi, ar kuru tirdzniecību ar konfliktu dimantiem var tikt apturēta, un pircēji dimantu var būt pārliecināti, ka viņu dimanti nav veicinājuši vardarbības.

2001. gada 17-18 janvārī, Pasaules Dimanta Padome izveidoja Kimberlijas procesa sertifikācijas sistēmu (KPCS), cenšoties īstenot starptautisku sertifikācijas sistēmu, kas būtu stingri regulēt eksportu un importu dimantu, ieviest tiesību aktus visās valstīs pieņemt oficiāli noslēgtos iepakojumos dimantu, apliecinu visas neapstrādātus dimantus, kas nāk no ne-konfliktu cēloni, un izdarīt spiedienu uz valstīm, uzlikt kriminālapsūdzību ikvienam tirdzniecību ar konfliktu dimantiem. Neskatoties uz spēcīgu rezolūcijas, sankcijām un likumi nelegāla tirdzniecība konfliktu dimantu joprojām ir liela problēma.

Nelegāla dimantu tirdzniecību, domājams, lai finansētu bruņotu konfliktu Āfrikas Kotdivuāras un var arī finansēt teroristi grupas. KPCS ir samazinājusi dimantu konflikta, taču nav apstājusies pavisam.

Kombinētie Patērētāju un tirgotāja pūles

Ko patērētājs darīt, lai palīdzētu cīņā pret konfliktu dimantiem? Atbilde ir vienkārša; vēlme dimanti un dimanta rotaslietas nav gatavojas likvidēt, nevis patērētājs var lūgt juvelieris, ja tie pārdod konfliktu bezmaksas dimantiem un pēc tam atsakās pirkt no šī juveliera, ja tie nav. Tas nosūtīs paziņojumu juvelieris, ka viņiem ir nepieciešams pārdot konfliktu bez dimanta, vai tie nebūs baudīt pārdošanu. Ir svarīgi, ka uzņēmumi publicē šo informāciju par sabiedrības zināšanām. Lielākā daļa uzņēmumu publicē šo informāciju savā tīmekļa vietnē, lai tā ir viegli novērtēt. Tas var palīdzēt patērētājiem izlemt, vai viņi vēlas iegādāties no konkrētā komersanta vai nav.